Produk Emas

Isnin, 31 Disember 2012

Program Insentif Jualan Public Gold 2013


Surat ini saya terima dalam versi Bahasa Inggeris Public Gold. Maklumat program insentif Public Gold boleh di dapati di pautan ini ( klik di sini untuk maklumat terperinci) .. Surat ini diterjemahkan secara amatur daripada saya untuk perkongsian kawan-kawan pelabur emas. Rebutlah peluang ini!

Program Insentif Jualan Public Gold 2013

Pelanggan yang dihormati,

Salam dari Public Gold! Dilampirkan Terma dan Syarat untuk Permohonan menjadi Dealer mulai tahun 2013 untuk semakan anda.

Terdapat begitu banyak tarikan dan baik yang tak mampu kami tunggu untuk berkongsi dengan anda!

Menarik di dalam tahun2013:

 ANDA AKAN MENDAPAT LEBIH MANFAAT & LEBIH INSENTIF BAGI PERNIAGAAN JANGKA PANJANG!



PELUANG TAMBAHAN!

Pengumpulan Jualan ( Sale Accumulation) kembali lagi! Kini ia adalah terbuka kepada pelanggan walaupun baru!

Hebat tak? Anda ditawarkan peluang untuk menjadi seorang ahli perniagaan, pada masa yang sama anda juga adalah pelanggan! Kaedah pengumpulan adalah sangat menarik, kerana ia menggunakan pengiraan kembali 12 bulan yang lepas.

Dan berita yang lebih baik adalah,jualan peribadi anda yang bermula dari Oktober 2012 sehingga Disember 2012 (1/10/2012-31/12/2012) dibenarkan dibawa ke hadapan Januari 2013, sehingga 12 bulan tempoh. Dalam erti kata lain, jualan peribadi anda pada Oktober 2012 akan terakhir sehingga 30/9/2013! Mengapa tunggu lagi? Rebutlah peluang ini! Beli sekarang untuk mendapatkan lebih banyak keistimewaan!


PASARAN LEBIH SEGMEN!

18 cawangan di seluruh Malaysia kini bersedia untuk melayani anda dengan lebih baik!

Selain daripada pasaran semasa, Public Gold kini bergerak pantas untuk menembusi segmen pasaran yang lain di setiap negeri. Pada masa yang sama, Public Gold juga mengalu-alukan pelabur untuk menjadi Master Dealer melalui pembelian tunggal! Kelayakan Bonus (Q-Bonus), SIP kepimpinan pelancongan, Tabung Kereta dan banyak lagi!

Maklumat lanjut boleh di dapati dalam format PDF disini. Sekiranya memerlukan penjelasan lanjut, anda dialu-alukan untuk menghubungi Call Center at 04-6439999 or email us at enquiry@publicgold.com.my

Atau hubungi saya Public Gold Priority Dealer
Shamsuddin : 016-555 4956 atau

Klik Borang untuk mendaftar menjadi agen Public Gold.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan